De ervaring van Kim zorgde ervoor dat ze snel productief was
Het contact en inwerken verliep vanaf het begin vlot. Planner Kim had al ruime ervaring door eerdere opdrachten en dat heeft zeker geholpen. Ik bespeur dat ze het jammer vindt dat ze binnenkort alweer moet gaan.
Kim werkte parttime, maar was wel 5 dagen beschikbaar. Daarnaast heeft ThuiszorgPlanners meegekeken in onze systemen. Wat zijn de zon- en schaduwkanten van de verschillende systemen? En welke soorten roosters zijn er eigenlijk?
Het fijne aan Kim is dat ze meedenkt met hoe de dingen nu verlopen en hoe het beter kan. Daarom zouden we ThuiszorgPlanners ook zeker aan andere zorginstellingen aanraden!
Colin Oudenaarden is een zeer fijne collega. En dan druk ik me nog zacht uit. Hij heeft bewezen betrouwbaar te zijn, adequaat te reageren op onverwachte gebeurtenissen en is een empathische collega. Je hebt planners die zich alleen richten op de planning, maar Colin gaat een stap verder. Hij duikt diep het systeem in om verbanden en details te achterhalen en lekkages te signaleren. Echt een verrijking voor Hilverzorg.
Danny zorgt dat onze wijkteams en -managers gewoon hun eigen werk konden blijven doen!
Danny Ultee is sinds begin 2020 bij Zorg in de Wijk werkzaam als planner en kenniswerker van het integrale planproces. Hij is bij ons aan de slag gegaan in een periode dat Cordaan Zorg in de Wijk de omslag maakte naar centrale/professionele planners. We kregen die functie een tijd lang niet goed ingevuld. Danny heeft de rol van planner voor verschillende teams goed vervuld. Hierbij stond bij hem goede communicatie met managers, teams en cliënten voorop. Hij had overzicht, beheerste het spel van geven en nemen, had oog voor verbeteringen en was vasthoudend. Wij zijn hem zeer dankbaar voor zijn inzet de afgelopen periode. In het vervolg vraag ik zeker ThuiszorgPlanners om te helpen als we klem komen te zitten op onze planning!
Wij willen Maarten bedanken voor zijn inzet en ICT-weetjes!
Dit jaar is WIJdezorg gestart met het centraliseren van de planning. We hadden op korte termijn een planner nodig en kwamen zo terecht bij Thuiszorgplanners.
Maarten kon snel bij ons aan de slag. Dit was midden in de zomer, altijd een hectische periode. Maarten wist zich al snel eigen te maken in het systeem en binnen WIJdezorg.
Op dit moment zijn wij bijna op volle bezetting met vaste planners en kan de opdracht van Maarten worden afgerond. Wij willen hem bedanken voor zijn inzet en zijn ICT-weetjes en wensen hem veel plezier en succes bij een volgende opdracht. En mochten we nog eens tijdelijk een planner nodig hebben, dan is ThuiszorgPlanners zeker een optie.
Toen een planner uitviel op onze locatie WZH Transvaal hadden we een acuut probleem. Normaal gesproken zou een andere locatie bijspringen, maar dat was helaas deze keer niet mogelijk. ThuiszorgPlanners bood ons een goed CV aan en was bovendien voordeliger dan andere partijen. Het contact was prettig en vlot. Melissa zorgt nu bij ons voor continuïteit in de planning, door het rooster te verzorgen samen met de teamleider zorg. De volgende keer kloppen we zeker weer aan bij ThuiszorgPlanners als we snel een goede planner nodig hebben.
We hadden een dringend plantekort en namen daarom contact op met ThuiszorgPlanners. Zij hadden net een nieuwe medewerker aangenomen: Cornelie. Cornelie is vervolgens vrij snel bij ons geplaatst. We vonden het absoluut een prettige samenwerking! Cornelie is heel sociaal, vriendelijk en leuk in contact. Ze pakte het werk snel op en deed precies wat wij van haar verlangden. Ook het contact met ThuiszorgPlanners verliep goed.
Als we opnieuw een plantekort zouden hebben, schakelen we zeker weer ThuiszorgPlanners in. Het is prettig om direct een planner in te kunnen zetten die duidelijke roosters maakt. Zo weten de medewerkers precies waar ze aan toe zijn. We raden ThuiszorgPlanners daarom zeker aan andere organisaties aan!